Thursday, November 10, 2011

Me love him :')

Saya ada satu cerita nak kasik tau korang ni, i met a man, he was with my cousin. Saya jumpa dia dekat rumah makngah saya. Time kenduri. Dia asyik tengok saya jeh, ntah pape ntah dia tuh. Then dia tanye rumah, nama, umur saya dekat cousin saya. Haha sekali aku tengok dia , cair pulak aku. Haha time tuh aku duduk sorang2 jeh kat luar, then cousin aku pun datang dengan si dia tuh. Wihihi, dia mintak gambar, no phone sume bagai. Aku pun bagi, maklumlah aku single. Wahaha, then balik tuh saya text dia, dia tak reply. Takde kredit. Huisssh patah hati. Saya pun share lah rm3 kat dia. (semata nak text) Haha then 2 3 4 5 hari tuh kitorang text jeh laaa sampai lebam. Eheem, then dia text aku , dia tanye ada bf tak, aku jwb lah tak. Then dia pun ape lagi kan, mintak laah couple tuh sume. Ahaks, then aku cakap , 'nanti lah tunggu tarikh 10.11.2011. Dia pun tunggu jeh, sampai jeh tarikh tu aku pun accept lah. Wahaha , dia happy macam orang gile. Ahaaaak, sampai sekarang kitaorang happy jeh. Aww <3 Hee dia sanggup tuh turun muar semata nak jumpe saya (terharu beb). Hihik and 10.11.2011 is the most significant date for us. ILYSM gemokk .








This is some of his picture, cute kan ? (bagi aku lah) . Dont take him from me , and i will kill you babes ! Hewhew*
p/s : Dont leave me alone , i love you like a love song , sayang :*

No comments:

Post a Comment