Thursday, September 15, 2011

HARI KEMERDEKAAN DI TANJUNG EMAS MUAR .

Heyy peeps , Dah lama seyy tak updated . hee maklumlah online pon skali skale , (padahal setiap hari online , haa ) Okay sudaaaah . Ni haa nak habaq pasal hari kemerdekaan nie . Wuhuhu , pagi-pagi dah kene bangun , alahaaaai . And then, terus pergi dekaaaat HSM tuh , semua kumpul kat sana . harhar kelam kabut lah kowwwt . Sume bende belom pakai . *tapi baju seluar dah pakai lah . hahaha . then semua dah siap , tibe-tibe kasut pulaaaak . haha time tuh pakai kasut sekolah jeh , cause kawan na pinjam kan kasut . Harhar , then bile dah nak berbaris tuh , kawan call , dia tak dapat datang . WHATTHEFISH ?! Kasut aku lah kowt . takkan nak pakai kasut putih tuh jeh ? bapak kaler kaaan ? haa then cikgu cakap , 'awak tak payah lah masuk' haaaaa ! dalam hati , penat aku bersiap , bangun pagi haha baran giler aku mase tuh . tapi lame-lame hilang . haha and then , aku terus jalan g tanjung tuh . huuaaaaa . penat + panas = berpeluh . Dah sampai tuh terus g tmpt kawan-kawan aku lah kan . hikhok . bergambar laaah jawabnye . hee dah lame-lame tuh aku ternampak lah si danial farkhan yang tinggi giler bapak tuh . haha aku miskol dia , then dia call . haha time tu aku lambai2 lah dia . nasib dia nampak . harhar tinggi betol dia . hoho pas ue dah habis , g dekat car park tuh . terserempak lah si GEMOK PENDEK GEDEMPOL (muhammad izzuan) HAHA dengan ijam tuh . hiii terbaek laa kene kutuk free kan wanie ? hahaa okay dah . haha pas ue g kat kerete cikgu amek mknn . haha lame betol tunggu makanan tuh . aku dah ler sakit perut . haiyaaaa . then g laa nyorokkan diri dekat tembok mane ntah . haha sorang-sorang pulak tuh . hisssssh . beberapa minit kemudian *ceh ayat aku , cannot go lah . XD chirah pon datang . then yang kawan laen pon ikut lah same datang tempat aku tuh . hoho pas ue , diorang mengeluarkan camera menangkap gambar . hihi hebat . tapi tak banya sangat lah gambar . hee ni diaaaa gambar nye .

wihihihi . dengan chirah b-din . muka macam ape masing-masing . haha tapi aku suka betol gambar nie . ghahaha sumpah kelakar kowttt . hoho XD




Sumpah best time nie kowtt . haha sayang korang tahap dewa lah sieeeel !
harhar okaybye :)

No comments:

Post a Comment