Thursday, August 4, 2011

Suatu Ketika Dahulu :')

Hai , Lama Tak update blog kan :) Hee
Saje nak cerita pasal dulu-2 . Huu
Suatu ketika dahulu , pada dd-mm-yy(tak ingat date berape). Aku g wetex dengan TUUUUT ! Dia datang lambat sangat . Haihh , penat ohh tunggu dia , sampai hitam-2 muka aku . Tapi tape , di sebabkan aku sayang dia , aku tunggu . Hee :) Then , time menunggu tuh , aku g lah cuci gambar sekejap . huu dah habes cuci pun dia still tak sampai jugax . Fuhh , sakit hati . HAHA jem kat bus stan lah , anta abg lah . *katenye . Huu dalam pukul 3 mcm tuh dia sampai . hee gembira tengok muka dia . comel :) lagi-2 tang mata tuh . Wuuu ! Cair wokk . Hee then kitorang pusing-2 wetex . then aku terserempak kawan laaa . Kat watsons . Hee sambil-2 tuh beli laa barang pape kat situ jap . Si dia tuh penat menunggu , then dia kate kat aku , dia nak g ambik brng jap . aku pun okaay . Haa aku fikir sekejap tau . rupenye lame . naseb lah aku ade kawan auw . lau tak sorang-2 la nampaknye . hee . then . kitorang terase lapar . hee pergi laa KFC . Huu dah sampai situ , dia yang order , aku just order murah-2 jeh . dia yang mahal pas ue aku yang kene bayar ! HAA naseb aku ade duet . Hee tape lah . Bia dia makan bnyk-2 . dia dah laa kecik . Huuu . pas ue , kat kfc tuh , dia makan tak ingat dunia . HAHA btw , time tuh ade sorang budak ue , kecik jeh , comel . lari-2 kat sebelah dia . Haa dia pun ape lagi , marah laa . HAHA dia garang . huuu takot . Erm , then , dia suke pandang aku dengan pandangan maut . HAHA geram pulak rase . HAHA pas abes makan , kitorang g the store . huu beli coklat :) Cadburry tau , Favourite aku . huuu thanks tau :) aku suke . hee pas ue , kitorang pun balik . hee mood time tu = happy giler !
Tapi tuh dulu-2 . time first kite jumpe kaan . skunk dia dah laen , huu . sorry ohh buadd kau marah :') ermm , rindu nak jumpe kau . rindu time nie ohh . sumpah ! Aku sayang kau lagi dhoe . Kbai :']

No comments:

Post a Comment