Saturday, June 4, 2011

SHAH ALAM .

Hai dan hello stalker (: Selamat pagi lah. Ehemm. Hari jumaat lepas, aku bertolak ke Shah Alam. Huhu tapi sebelom tuh pergi KLIA , hantar mak , abah and kakak . diorang nak pergi umrah . haha aku tak ikut . cause duit tak cukup meyhh . huhu seriously bosan bhaiii + batery aku pulak loww . aduiii . naseb naseb . tapi tak pe . haha boleh jalan-2 . Lepas jeh mak pergi , kita puns balik lah ape lagi kenn . Tapi tibe-2 perutku berbunyi . Haha means lapar lah . Haha then pergi lah ke seksyen 20 tuh . makanan sedap dohhh . aku siap tambah-2 lagi . Hahax , memang the best lah ! Cerita hari nie pulak , Ehemm . tak tau lah , Haha pg smpi ke ptg , online jeh laa kenn . malam pulak ad vavique . pehhh ! sedap siakkk . Hahaha nak ? mane buleyh . Haha tapi memang syok ah dohh . pehpeh . ayam dia mantapp ! haha Esok aku balik dahh . ehemmmm sedih pula rasenye . Cause aku nak jumpe si dia . Haha rindu dia gile-2 lah . Haha kbai . SELAMAT MALAM (:

TERIMA KASIH. SILA DATANG LAGI.

No comments:

Post a Comment