Saturday, June 25, 2011

Hari Terbuka SMK Convent Muar.

Hey readers (: Good morning. Haha semalam hari yang paling menakutkan ohh. Hari terbuka. Haha seriusly takut sebab parents nak jumpe cikgu kan. Haa kitorang kene datang awal pagi. 7:30. Aku biase lah datang lambat sikit. Bangun lambat. Haha naseb tak kene tulis name. Sukur alhamdullilah. ((: then aku terus pergi dewan ilmu. Watafaakkkzzzz. Gilerr ramai ohh. Pening kepale aku. Haha macam semut dah weyhh. Haha lepas tuh tunggu jeh sampai parents datang. Aku paling lame lah kenn , pukul 11:30 baru sampai. Orang paling last kowt mak datang. Haha sangat sangat malu lerr -_____- okeyh tukar topik. Then aku , chirah n miza tolong cikgu Fazidah. Haa dia fening kepale. Haiyyaa. And then aku n chira bodek cikgu anta kitorang g wetex. Haha cikgu pun layan kan ajehhh. Haha miza tak ikut sebab takut mybe. Haaa Nur Hamizah Hudson budak yang baekk, so dia tak mungkin buadd kerje-2 yang baek macam neyy. Hoho then , Kat wetex . terus pergi HOTBLOG. Haha neyy laen sikit *wwaaaaahh. Haha kitorng balik jalan kaki. Gilerr penat. Tapi kene lahh pakse diri nie nak berjalan kan. Lau tak , mcmne nak sampai. Haihh. Kitorang stayback dekatt surau sekolah jeh. Then ape lagi snap snap lah kat dalam tuh kan. Kalau nak tengok , tengok kat fb lah. haha Petang kitorang ade kerje. haha QM lah. Penat giler ohhh ! Kaki pulak makin terok. Haihhh ! Sedeyh ohh. Kbai ((:

No comments:

Post a Comment