Saturday, March 19, 2011

baca :)

KHAS BUAT LELAKI..

Saya suka tengok jari awek saya..
cantik betol ..
sungguh ! sampai takut nak pegang ..
bukan takut patah ..
tapi takut nanti jari kitorang tak boleh tolong each other di suatu hari yang giler forever depan yang maha Esa ..

Saya suka tengok rambut awek saya ..
cantik betol ..
sungguh ! sebab tu saya belikan tudung ..
bukan sebab jeles orang lain tengok jugak ..
tapi takut nanti terbakar dek api neraka di suatu hari yang giler forever ..

Saya suka tengok body awek saya ..
cantik betol ..
sungguh ! sebab tu saya belikan dia telekong ..
supaya mase dia jumpe dengan kekasih dia Yang Utama Dia lagi cantik dan berseri menghadap Nya ..
Saya pun tumpang dapat pahala ..
Pehh syoknyee ..

Saya sedih tengok awek saya tak tido , tak makan rindu kat saya ..
saya pun macam tu jugak , ada problem yang sama ..
Dia tanye ape ubatnye ?
saya pun bagi dia Al-Quran untuk penenang jiwa ..
Semoga lebih cintakan Nya dari saya ..

Saya sedih tengok awek saya , selalu pesan macam2 kat saya ..
"makan , minum , drive elok2 tau .. nanti awak sakit saya susah ati bla bla bla"
katenyee ..
tapi bila tengok movie sama2 burn asar maghrib gitu . dia tak kate satu ape pun ..
Berdosanya saya ..

Kesimpulannya saya memang sayang dia ..
Nak jumpe dia giler forever ..
Yang forever punya forever ..
Di dunia dan di akhirat terutamanya.. Janji nak share heaven sama2..
bahagia selama-lamanya ..
Semoga kami saling mengingati , Dosa sendiri pun infiniti ..
Nak tanggung dia lagi pulak lepas ni ...
Semoga kami meninsafi diri ..

Ya Allah , ampunkanlahkami..semoga kami dapat bersama selamanya nanti ..

p/s : andai anda seorang wanita muslimah ..
mesti seronokkan kalau pasangan kita berfikiran camtu ..
Then kalau anda seorang muslim,Apa kata tanamkan dalam hati camtu
Cinta tu anugerah Allah. Pandai-pandai lah kita menjaga nikmat Allah tu ye .
Semoga saya pun ambik ikhtibar gak ..

Wassalam . .

No comments:

Post a Comment